نوشته شده توسط : شبنم احمدی
فواید پنجره UPVC
پنجره upvc کاملترین پنجره دوجداره است که استقبال از این پنجره امروزه بسیار زیاد است و اغلب افراد از این پنجره ها استفاده کرده و رضایت کامل دارند.
در واقع دیگر از پنجره های قدیمی استفاده نمی شود و همه پنجره دوجداره upvc خریداری کرده و نصب می کنند. حتی افرادی که در منزل خود پنجره های قدیمی دارند آنها را با پنجره های یو پی وی سی تعویض می کنند. زیرا مزایای بارز این پنجره ها توانسته باعث مورد توجه قرار گرفتن آن شود.
 
در این مقاله ما قصد داریم در خصوص مزایا و ویژگی های بارز این پنجره ها با شما صحبت کنیم تا با اطلاع کافی از این موضوع بتوانید به راحتی به تعویض درب و پنجره های قدیمی خود بپردازید.
 
• پنجره های upvc پنجره هایی کم مصرف هستند
این پنجره های به خوبی در مقابل گرما، سرما، صوت و گرد و غبار عایق بوده و می توانند به راحتی از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری نمایند.
 
 
• زیبایی پنجره های یو پی وی سی
این پنجره ها با ماشین آلات پیشرفته ساخته می شوند و به راحتی به انواع اشکال در می آیند و خم پذیری بالایی دارند. به همین دلیل با طرح های معماری مدرن و کلاسیک به راحتی سازگار می شوند. همچنین در رنگ های مختلف تولید شده و می توانند به راحتی با دکوراسیون شما هماهنگ شوند. همین امر باعث زیبایی این پنجره ها و مورد استقبال واقع شدنشان شده است.
 
• پنجره های دوجداره upvc پنجره های نفوذ ناپذیر
این پنجره ها به راحتی از نفوذ گرد و غبار، آب و... جلوگیری کرده و عایق بندی بالایی دارند. به همین دلیل است که بسیاری از افرادی که در منزلشان پنجره قدیمی بکار برده اند با پنجره های upvc تعویض می کنند.
 
• پنجره دوجداره upvc پنجره هایی سبک و مقاوم
این پنجره ها در عین حال که سبک هستند بسیار مقاوم نیز بوده و در مقابل باد، باران، طوفان و لرزش مقاوم بوده و امنیت را برای صاحب خانه فراهم می کنند.
البته مزایایی که گفته شده بخشی از خصوصیات پنجره های یو پی وی سی بود. این پنجره های ویژگیهای بسیار زیادی دارند و می توان گفت کامل ترین نوع پنجره دوجداره هستند.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را تولید و عرضه می نماید. می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , سیجاندژ , فواید پنجره یو پی وی سی , مزایا و خصوصیات پنجره UPVC , مزایای پنجره upvc , نگهداری از پنجره upvcb ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب های دو طرفه کلیدی upvc
درب و پنجره upvc انواع مختلفی دارد که کاربردهای بسیاری دارد. در این مقاله هدف ما توضیح در رابطه با درب های دوطرفه upvc است. شما با خواندن این مطلب با آگاهی کامل می توانید درب های دو طرفه upvc را انتخاب کنید و به تعویض درب و پنجره های upvc بپردازید.
درب های دو طرفه یو پی وی سی که به درب های کشویی نیز معروف اند به راحتی می توانند جایگزین درب های کشویی چوبی و آلومینیومی شوند.
 
با استفاده از این درب ها می توانید مقدار زیادی نور و یکپارچگی را در فضای خانه خود ایجاد کنید. بد نیست بدانید که کاربری این درب وپنجره ها بسیار آسان است و نیازی به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد.
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره  upvc را با تنوع رنگی بالا برای شما تولید خواهد کرد. شما می توانید با تماس با ما سفارش خود را ثبت نمایید و به راحتی درب کشویی upvc با رنگ دلخواه خودتان را خریداری کنید.
 
10 دلیل برای انتخاب درب کشویی یو پی وی سی
1- این درب ها دارای مقاومت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی هستند و همچنین ماندگاری بالایی دارند.
2- قیمت درب های کشویی upvc در مقایسه با انواع دیگر دارای قیمتی مناسب بوده و به راحتی قابل سفارش است.
3- در این درب ها استفاده از شیشه استاندارد 28 میلیمتری یا 36 میلیمتری مشکلی ندارد.
4- طراحی این درب ها بسیار مدرن و شیک است و شما می توانید به راحتی با استفاده از آنها دکوراسیون منزل خود را مدرن تر کنید.
5- درب کشویی یو پی وی سی را می توان در ابعاد گوناگون و به صورت بالا پایین و یا چپ راست سفارش داد.
6- امنیت این درب ها بسیار بالاست و دیگر نیازی به نگرانی در رابطه با امنیت منزل تان نیست.
7- برای این درب ها می توان از پرده های یکپارچه استفاده کرد و با استفاده از پیچ و مهره ، دستگیره چرخشی یا سیستم سیم کشی آن را کنترل کرد.
8- مقاومت در برابر آتش این درب ها یکی از دلایلی است که باعث انتخاب این درب ها می شود.
9- همچنین درب و پنجره یو پی وی سی دارای مقاومت بالا در برابر زلزله هستند.
10-نگهداری از این درب ها کاری بسیار آسان است و به راحتی میتوان آن را تمیز کرد.
 
 
 
درب های دوطرفه UPV
شما می توانید درب های کشویی upvc را در هر رنگ و طرحی که مد نظرتان است سفارش دهید. حتی میتوان این درب ها را با بازشوهایی با عرض 6000 میلی متر تولید کرد.
همچنین خطوط چشمک زن زیبایی خاصی به درب های کشویی می دهد و باعث می شود جلوه ی این درب ها تقریبا دوبرابر شود.
 
نصب درب های کشویی upvc
نصب این درب ها نیز بدون دردسر انجام خواهد شد اما بهتر است توجه کنید که باید افراد متخصص نصب آن را انجام بدهند تا کیفیت آن پایین نیاید و بتوان کارآیی مناسبی از آن را انتظار داشت. تیم ما برای ارائه خدمات نصب با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در خدمات شما عزیزان است.
 
همچنین شرکت سیجاندژ انوع درب و پنجره upvc را برای شما در مدت زمانی کوتاه تولید خواهد کرد.
 
همین حالا سفارش خود را ثبت نمایید.
 
منتظر نظرات و سوالات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc , پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , درب های دو طرفه UPVC , سیجاندژ , مزایای درب های دو طرفه UPVC , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
مقاومت پنجره یو پی وی سی در برابر آتش
پنجره upvc در واقع بروز ترین و بهینه ترین پنجره دوجداره است که نیازهای افراد را به راحتی برطرف خواهد کرد. پنجره های یو پی وی سی مزایای بسیاری دارند که برای همگان آشکار است.
یکی از ویژگی های مهم این پنجره ها مقاومت در برابر آتش است . در این مقاله قصد داریم بیشتر در این باره به شما توضیح دهیم.
پروفیل سیستم پنجره upvc با cpe ترکیب شده و به همنی دلیل در مقابل آتش مقاوم است و شعله ور نخواهد شد. همچنین از گسترش آتش جلوگیری خواهد کرد.
 
بهتر است بدانید که شعله های معمولی مانند شعله کبریت بر روی پروفیل upvc بی اثر است و آن را نمی سوزاند.
جالب است بدانید که با افزودن مقادیر مناسبی از تثبیت کننده های حرارتی ، می توان مقاومت پروفیل ها را در مقابل حرارت افزایش داد و از آسیب دیدن درب و پنجره در مجاورت هوای آزاد و حرارت حاصل از تابش خورشید جلوگیری کرد.
 
 
 
در واقع پنجره یو پی وی سی آتش زا نبوده و همچنین شیشه هایی که در پنجره های دوجداره بکار برده شده در حریق به راحتی نمی سوزند و نمی شکنند.
همچنین با استفاده از درب و پنجره های upvc اگر در خارج از منزل شما نیز آتش سوزی رخ دهد هوای داخل خانه سالم می ماند و دود و گازهای حاصل از آتش سوزی به داخل خانه شما وارد نخواهد شد.
 
مواردی که در این مقاله برای شما نام برده شد دلیلی برتعویض زپنجره های قدیمی است. استفاده از این پنجره ها باعث به وجود آمدن آرامش و امنیت در خانه شما می شود و از مشکلات این چنین شما را دور نگه می دارد.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است که بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.
شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, مقاومت پنجره upvc در برابر آتش, مقاومت پنجره دوجداره upvc در بر, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پنجره upvc فیکس
پنجره upvc برای همه آشناست و امروزه اغلب افراد از این پنجره ها به جای پنجره های قدیمی استفاده می کنند.
پنجره های دوجداره ویژگی های بسیاری دارند که باعث محبوبیت آنها شده است.
این پنجره ها انواع مختلفی دارند که هر فرد با توجه به نیاز خود می تواند پنجره مورد نظر خود را انتخاب کند و تولید کنندگان پنجره دوجداره upvc  تمام تلاششان را برای رفع این نیازها خواهند کرد.
 
پنجره فیکس upvc یکی از انواع پنجره upvc است که ما در این مقاله اندکی در این باره با شما صحبت خواهیم کرد.
پنجره دوجداره فیکس پنجره ایست که همانطور که نام آن مشخص است قابلیت بازشو ندارد و در محل های قابل استفاده است که نیازی به بازشو برای ورود و خروج هوا و نظافت نداشته و صرفا جهت تعبیه نور مناسب مکان استفاده می شود .
 
 
پنجره UPVC ثابت یا همان فیکس جزو پرکاربرد ترین و مناسب ترین نوع پنجره های دوجداره است که به دلیل ثابت بودن آن از یراق آلاتی استفاده نمی شود و در مقایسه با دیگر محصولات دوجداره UPVC هم ارزان تر و هم به دلیل نداشتن درزی جهت بازشو تاثیر بسزایی در کاهش آلودگی صوتی دارد و به همین دلیل عایق بسیار مناسب گرمایی و سرمایی نیز می باشد .
 
دید بسیار خوب پنجره upvc فیکس یکی از مزایای بارز این پنجره به شمار می رود. این پنجره ها به دلیل نداشتن فریم اضافی بهترین دید را برای فرد ایجاد خواهد کرد.
بهتر است بدانید که این نوع پنجره دوجداره از پر مصرف ترین نوع پنجره های یو پی سی است که به دلیل ثابت بودن آن در نواحی نورد شده به صورت دیواره نیز کاربرد دارد .
 
سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را تولید و نصب می کند. شما می توانید با تماس با ما پنجره ی مورد نظر خود را انتخاب کنید و سفارش دهید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ثابت, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره upvc فیکس, پنجره فیکس upvc, پنجره فیکس یو پی وی سی, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
نحوه نگهداری از پنجره دوجداره
پنجره دوجداره upvc بهترین پنجره دوجداره است که به راحتی پاسخ تمام نیازهای افراد را داده است. پنجره های یو پی وی سی باید استاندارد ساخته شوند تا بتوانند بهترین کارایی را داشته باشند.
هر فرد می تواند پنجره مورد نظر خود را بر حسب نیازهایش انتخاب کند و به این ترتیب از مزایای آن بهره مند شود.
بعد از خرید و نصب پنجره یو پی وی سی باید اصول نگهداری آن را نیز به درستی دانست تا بتوان بهره وری مفیدی از پنجره یو پی وی سی مشاهده کرد.
 
در این مقاله ما برخی نکاتی که در نگهداری پنجره upvc باید مورد توجه قرار دهیم را برای شما بازگو خواهیم کرد.
 
با استفاده از کف و صابون و اسفنج هایی که با فن آوری نانو ساخته شده اند به راحتی می توان پنجره یو پی وی سی را تمیز کرد.
دقت کنید که استفاده از پارچه زبر برای تمیز کردن درب و پنجره upvc کاری اشتباه است.
به هیچ عنوان برای تمیز کردن این پنجره ها از وایتکس استفاده نکنید.
 
 
 
توجه داشته باشید که رگلاژ پنجره دوجداره یو پی وی سی باید توسط شرکت تولید کننده انجام شود زیرا اگر یراق آلات رگلاژ نا مناسب شوند عملکرد پنجره ها مطلوب نخواهد بود.
با روغن کاری صحیح و اساسی می توان عمر مفید پنجره را بالا برد و از خوردگی و فرسایش آن جلوگیری کرد.
 
همچنین برای جلوگیری از فرسایش باید زبانه های مخفی از جنس فولاد را مدام گریس کاری کرد.برای روغن کاری یراق آلات درب و پنجره upvc دقت کنید که حتما از روغن یا گریس بدون اسید استفاده کنید.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc است و می تواند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهد.
همچنین شما می توانید در صورت تمایل نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نحوه نگهداری از پنجره upvc, نحوه نگهداری از پنجره دوجداره, نگهداری از پنجره upvc, نگهداری از پنجره دوجداره ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
انواع پنجره
پنجره یکی از اصلی ترین مواردی است که در ساخت و ساز باید به آن توجه شود. انتخاب پنجره مناسب می تواند نقش مهمی در برقراری امنیت و آرامش برای شما ایجاد کند. برای انتخاب پنجره باید ابتدا در این مورد اطلاعاتی مفید به دست آورید تا بتوانید به راحتی پنجره مورد نظرتان را انتخاب کنید.
پنجره upvc امروزه از انواع پنجره های دیگر محبوب تر است و بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. شاید شما نیز علاقه داشته باشید که مزایای بارز این پنجره دوجداره را نسبت به پنجره های دیگر بدانید. در این مقاله ما پنجره های دوجداره upvc را با پنجره های قدیمی مقایسه خواهیم کرد.
 
نقاط ضعف پنجره های آلومینیومی
در اینجا برخی از نقاط ضعف پنجره های آلومینیومی را برای شما نام می بریم:
پنجره های آلومینیومی دارای آب بندی و هوابندی مناسبی نیستند و به راحتی خش برمی دارند و دفرمه می شوند. همچنین پنجره آلومینیومی بیش از حد معمول انبساط می یابد. در این پنجره ها قاب ها و لنگه ها را توسط پیچ و مهره به هم متصل می کنند که این امر باعث شل شدن در طولانی مدت می شود. رنگ پریدگی نیز از مشکلاتی است که ممکن است برای پنجره های آلومینیومی رخ دهد.
 
 
 
نقاط قوت پنجره های یو پی وی سی
پنجره دوجداره upvc نقاط قوت بسیاری دارد که باعث تمایز این پنجره ها از پنجره های آلومینیومی می شود. در اینجا برخی از نقاط قوت پنجره های یو پی وی سی را به شما توضیح خواهیم داد.
آب بندی و هوابندی این پنجره ها بسیار مناسب است.
گرد و غبار و باد و همچنین صوت از این پنجره ها رد نمی شود بنابراین محیط خانه در برابر این عوامل عایق است.
 
این پنجره ها به پنجره upvc ضد سرقت مشهورند و امنیت بالایی دارند.
 
یکی از مزایای قابل توجه پنجره های دوجداره یو پی وی سی تنوع در مدل های آن است که مشتری می تواند مدل مورد نظر خود را انتخاب کند و سفارش دهد.
هزینه نگهداری این پنجره ها بسیار ناچیز است و همچنین به راحتی تمیز می شود.
 
همچنین عمر این پنجره ها بالا است و ماندگاری بالایی دارند.
به علاوه این پنجره ها بازیافت پذیری بالایی دارند و دوستدار محیط زیست هستند.
با توجه به ویژگی هایی که در این مطلب بیان شد شما می توانید به راحتی پنجره مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است.
شما می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: انواع پنجره, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مقایسه انواع پنجره, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره های upvc در آب و هوای ساحلی

یکی از مواردی که نیاز به دقت و توجه بسیاری دارد انتخاب پنجره مناسب برای خانه است. البته در بین انواع درب و پنجره مختلف، درب و پنجره upvc از انواعی است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته و می تواند نیازهای متعدد افراد را برطرف کند.

 

بهتر است بدانید که انتخاب پنجره برای مناطق ساحلی نیز امر مهمی است و باید با آگاهی کامل انجام شود. استفاده از پنجره های غیر از upvc ممکن است به مرور زمان دچار خوردگی و پوسیدگی شود.

اما پنجره های دوجداره یو پی وی سی با مزایایی که دارند برای آب و هوای ساحلی گزینه مناسبی هستند.

 

upvc مبتنی بر پلی وینیل کلرید است که مقاومت بالایی دارد و قابل بازیافت است. همچنین نقش مهمی در صرفه جویی انرژی خواهد داشت.

جالب است بدانید که در کشورهای گرمسیری که در منطقه استوایی قرار دارند به upvc اهمیت بسیاری می دهند.

در شهرهایی که آب و هوای ساحلی دارند این پنجره ها کاربردهای بسیاری دارند و از آنها به شدت استقبال می شود.

 

همچنین شما می توانید درب و پنجره یو پی وی سی دلخواه خود را در رنگ مورد علاقه ی خود با توجه به فضای داخل خانه تان سفارش دهید تا شرکت سیجاندژ محصول مورد نظر شما را در زمانی کوتاه برای شما تولید کند و در اختیار شما قرار دهد.

 

 

 

مزایای درب و پنجره یو پی وی سی

در اینجا برخی از خصوصیات بارز این درب و پنجره ها را برای شما توضیح خواهیم داد تا با آگاهی در این زمینه راحت تر بتوانید این موضوع را درک کنید.

در شهرهایی که آب و هوای ساحلی دارند، هوا عناصر مرطوب زیادی دارد که باعث ایجاد خوردگی و زنگ زدگی می شود. به همین دلیل استفاده از درب و پنجره های چوبی و آلومینیومی باعث زنگ زدگی و پوسیدگی می شود. به همین دلیل بهتر است که در این آب وهوا از درب و پنجره های یو پی وی سی استفاده شود. زیرا این پنجره ها به راحتی دچار زنگ زدگی و خوردگی نمی شوند و ماندگاری بالایی دارند.

 

یکی از مزایای بارز این پنجره ها مقاومت در برابر آب و هوا است و این خود دلیل بر آن است که در مناطق آب و هوایی ساحلی بیشتر از این پنجره ها استفاده شود زیرا در برابر باد، باران مقاومت بالایی دارند.

همچنین این درب و پنجره ها ضد آب و رطوبت شور هستند. می دانید که در مناطق ساحلی آب شور بسیار است و دارای رطوبت شور هستند. به همین دلیل استفاده از پنجره های یو پی وی سی در این آب و هوا انتخاب درستی است. زیرا این پنجره ها دچار تغییر در زیبایی خود نخواهند شد.

 

همچنین در این آب و هوا باران به شدت زیاد است و این خود دلیلی بر انتخاب پنجره upvc است. زیرا ضد اب بودن این پنجره ها باعث می شود خانه شما در برابر باران های شدید در امان باشد.

بحث بازیافت درب و پنجره upvc نیز خود دلیلی بر انتخاب آن است. زیرا موادی که با upvc ساخته شده است به راحتی بازیافت می شود و دوستدار محیط زیست است.

سیجاندژ تولید کننده پنجره دوجداره upvc 

شرکت سیجاندژ آماده ی ارائه ی خدمات و محصولات یو پی وی سی با کیفیت است و درب و پنجره دلخواه شما را در ابعاد و رنگ های مختلف تولید خواهد کرد و در مدت زمانی کوتاه به شما تحویل خواهد داد. قیمت محصولات ما مناسب بوده و خدمات ما کیفیتی باور نکردنی دارد.

 

می توانید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید.

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.



:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc در آب و هوای ساحلی, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, پنجره یو پی وی سی در مناطق ساحل, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پنجره upvc کشویی
پنجره upvc که پنجره ای دوجداره با کلی مزایای ویژه است توانسته یکی از بهترین گزینه ها برای پنجره باشد و امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
حتی بسیاری از افراد پنجره های قدیمی ساختمان خود را با پنجره های upvc تعویض می کنند.
 
این پنجره ها انواع مختلفی دارند که هر فردی با هر سلیقه ای که دارد می تواند از این پنجره ها استفاده کند.
در این مقاله قصد داریم در خصوص پنجره های upvc کشویی با شما صحبت کنیم.شاید بتوان گفت پنجره upvc یکی از دلایل تعویض با پنجره های قدیمی است. این پنجره کاربردهای بسیاری دارد که یکی از مهم ترین کاربردهای آن نصب در اتاق خواب است.
 
 
انواع پنجره upvc کشویی
• یک لنگه بازشو : که تنها یکی از لنگه های پنجره ، به صورت کشویی باز میشود
• دو لنگه بازشو : هر دو لنگه ی پنجره قابلیت باز شدن را به صورت کشویی دارند .
پنجره کشویی دوجداره دولنگه بازشو خصوصا برای فضاهای که نیازمند گردش بیشتر هوا هستند برای مثال اتاق هایی که تنها یک پنجره دارند بسیار کاربردی است .
از دیگر کاربردهای پرطرفدار این محصول استفاده در آشپزخانه است وقتی محل قرار گرفتن پنجره در بالای سینک ظرفشویی یا کابینت ها باشد . راحتی باز و بست پنجره کشویی استفاده از آن را در اتاق خواب ها و آشپزخانه ها بسیار ایده آل کرده است . چون در هنگام باز و بست این پنجره ها هیچ فضای داخلی و خارجی اشغال نمیشود .
همچنین در مکان هایی که جهت باز شدن پنجره محدودیت فضایی وجود داشته باشد می توان از این پنجره ها استفاده کرد.
 
ترکیب ها و طرح های پنجره کشویی دوجداره upvc
• پنجره دو لنگه کشویی با ابعاد یکسان
• پنجره دو لنگه کشویی کوچک و بزرگ
• پنجره دو لنگه کشویی در بالا
• پنجره دو لنگه کشویی در پایین
 
شما می توانید با سیجاندژ تماس گرفته و پنجره مورد نظر خود را سفارش دهید.
همچنین سیجاندژ بهترین خدمات را در نصب پنجره upvc به شما ارائه خواهد داد.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره کشویی UPVC, پنجره کشویی دوجداره, پنجره کشویی دوجداره UPVC, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

نصب پنجره upvc

پنجره upvc از پنجره های دوجداره بسیار مقاوم و پر مزایا است که می تواند تمام سلیقه ها را پوشش دهد. ساخت پنجره باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد و پروفیل و یراق آلات با کیفیت بکار برده شود که مفید واقع شود.

البته نصب پنجره های یو پی وی سی نیز از مهم ترین نکاتی است که لازم می دانیم در مورد آن اندکی توضیح دهیم.

 

یک پنجره زمانی تکمیل می شود و ایده آل خواهد بود که به خوبی و روی اصول نصب شود.

توجه کنید که پنجره ی مورد نظر باید حتما تراز نصب شود. حداقل فاصله نصب پیچ های روی فریم پنجره نیز امری مهم است. بهتر است که فاصله پیچ ها از گوشه های پنجره 15 سانتیمتر باشد و فاصله بین پیچ ها 70 سانتیمتر باشد

 

مراحل نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی را در اینجا برای شما نام خواهیم برد:

• آماده سازی محل نصب پنجره یو پی وی سی

• نصب پنجره

• نصب شیشه های دوجداره و رگلاژ

• آب بندی پنجره upvc

 

 

 

در صورت نوساز بودن ساختمان باید در مرحله ی ساخت جای پنجره آماده شود. اما اگر قصد تعویض پنجره قدیمی با پنجره یو پی وی سی را دارید باید ابتدا پنجره قدیمی را بردارید و تنها ی ک قاب از آن باقی بماند.

بعد از نصب پنجره با اصول استاندارد باید شیشه های دوجداره را نصب و رگلاژ کرد.سپس آب بندی پنجره باید انجام شود. در این مرحله با استفاده از چسب های آب بندی سیلیکون درزهای کنار پنجره آب بندی می شود.

این امر باعث می شود که پنجره به خوبی در برابر گرد و غبار و سرما و گرما عایق بندی شود.

 

نکته ی مهمی که باید مورد توجه قرار داد نصب پنجره upvc توسط متخصصین است تا بتوان از اصولی بودن مراحل نصب مطمئن شد.

 

شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc بهترین خدمات نصب را به مشتریان عزیز ارائه خواهد کرد.

منتظر نظرات شما هستیم.



:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مراحل نصب پنجره upvc, مزایای پنجره upvc, نصب پنجره upvc, نصب پنجره یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
مقاومت پنجره upvc
درب و پنجره یو پی وی سی امروزه در طرح ها و رنگ های مختلف قابل تولید است و کاربردهای بسیاری دارد. شرکت سیجاندژ توانسته با تیمی مجرب و متخصص انواع درب و پنجره upvc را تولید کند و در اختیار مشتریان خود قرار دهد.
 
پنجره های upvc مقاوم برای هر خانه ای نیاز است و می تواند به راحتی امنیت و آرامش را در خانه شما برقرار کند.
درب و پنجره های یو پی وی سی خصوصیات و ویژگی های بسیاری دارد که باعث محبوبیت آنها شده است.
با استفاده از پنجره های قدیمی مشکلاتی وجود دارد که در اینجا به شما اشاره می کنیم.
 
ورود حشرات مسئله ای است که اغلب افراد را آزار می دهد پس مجبورید که پنجره منزلتان را بسته نگه دارید که این خود باعث می شود نور به خانه وارد نشود و هوا جریان نداشته باشد.
برای حل این مشکلات می توانید از پنجره های یو پی وی سی استفاده کنید و به راحتی با نصب توری پنجره upvc پنجره خود را همیشه باز بگذارید و از ورود حشرات در امان باشید. در اینجا ما انواع توری را برای شما نام خواهیم برد.
 
 
 
انواع توری پنجره یو پی وی سی
شرکت سیجاندژ انواع توری پنجره upvc را برای شما عزیزان تولید می کند که شما می توانید به راحتی و با توجه به نیازتان توری مورد نظر خود را انتخاب کنید.
این توری ها مقاومت بالایی دارند و دچار زنگ زدگی نخواهند شد و پوسیده نمی شوند.
 
توری آکاردئونی
این نوع توری از رشته های افقی تشکیل شده است و می توانید آن را به طرفین حرکت دهید . همچنین دید شما دچار مشکل نخواهد شد.
 
توری عمودی
این توری ها را با یک حرکت می توان به بالا جمع کرد. این توری ها برای پنجره های لولادار مناسب هستند.
 
توری های بازشو
با باز کردناین توری ها به سرعت می توان چلوی ورود حشرات را گرفت.
 
توری کشویی
این توری ها برای پنجره های کشویی گزینه ی مناسبی هستند.
 
مقاومت در برابر رطوبت
یکی دیگر از مزایایی که پنجره های یو پی وی سی دارند مقاومت در برابر رطوبت این پنجره هاست. با نصب این پنجره ها از ورود رطوبت به داخل خانه جلوگیری می شود.
در واقع با نصب پنجره های یو پی وی سی علاوه بر اینکه از ورود حشرات می توانید جلوگیری کنید، همچنین نور خورشید به راحتی وبدون مانع به خانه ی شما می تابد.
دوام و مقاومت درب و پنجره های یو پی وی سی به قدری بالاست که به راحتی می توان از این پنجره ها استفاده کرد و امنیت و آرامش برقرار خواهد شد.پس وقت آن رسیده است که با تعویض پنجره های قدیمی امنیت را به خانه ی خود هدیه دهید.
 
شرکت سیجاندژ قادر به تولید انواع درب و پنجره upvc مقاوم است و می تواند در زمینه خرید و نصب محصولات بهترین کمک را به شما بکند و در مدت زمان کوتاه سفارشات شما را آماده تحویل خواهد کرد.
 
همین حالا سفارش خود را ثبت کنبد.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره های upvc مقاوم, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, مقاومت پنجره های upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
نفوذ ناپذیری درب و پنجره یو پی وی سی
پنجره upvc مزایای ویژه ی بسیاری دارد که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده است.
ایمن بودن درب و پنجره یو پی وی سی در برابر نفوذ آب و رطوبت یکی از مزایای بسیار مهم پنجره upvc است. البته طراحی دقیق و اصولی و استفاده از پروفیل های مناسب، یراق آلات و آب بندی های اصولی باعث شده این پنجره ها در مقابل نفوذ رطوبت و گرد و غبار عایق باشند.
 
این ویژگی ها بیشتر در مناطقی که بارش شدید و رطوبت بالا دارند مانند شما ل کشور اهمیت زیادی دارند.
همچنین در مناطقی که بارش باران به صورت فشاری است با استفاده از این پنجره ها می توان از نفوذ آب به داخل محیط جلوگیری کرد زیرا این پنجره های طوری طراحی شده اند که بعد از برخورد قطرات باران با پنجره به سمت خارج هدایت می شوند.
 
 
بد نیست بدانید که یکی از نگرانی های انسان در زندگی امنیت در مقابل باد، باران، رطوبت، گرد و غبار و جریان هوا است. با استفاده از درب و پنجره دوجداره upvc این نگرانی ها به طور کلی از بین می رود.
پنجره های یو پی وی سی ساختار و متریال خاصی دارد که باعث می شود عایق بندی کامل داشته باشد و از نفوذ رطوبت و ذرات معلق به داخل جلوگیری کامل کند.
 
البته پنجره های دوجداره upvc مزایا و خصوصیات ویژه ی دیگری نیز دارد که باعث می شود این پنجره به عنوان بهترین پنجره دوجداره شناخته شود و استقبال ویژه ای از آن شود.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی  تولید و عرضه می کند. شما می توانید با تماس با ما سفارشات خود را ثبت نمایید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , سیجاندژ , مزایای پنجره upvc , نفوذ ناپذیری پنجره upvc , نفوذ ناپذیری درب و پنجره upvc , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc طرح فرانسه

پنجره upvc انواع مختلفی دارد که سیجاندژ می تواند باتوجه به سلیقه و نیاز مشتری بهترین نوع پنجره را به وی معرفی کرد. مزایای پنجره یو پی وی سی برای همگان آشکار است.

پنجره لولایی طرح فرانسه upvc از پنجره های upvc بسیار محبوب است.این پنجره ویژگی های خاصی دارد که نیاز مشتری را به خوبی برطرف خواهد ساخت.

سیستم بازشو پنجره دوجداره طرح فرانسوی به نحوی طراحی شده که هر دو لنگه قابلیت باز شدن را دارند . البته در موقع غیر ضروری می توان یک لنگه را ثبات و از یک لنگه دیگر به عنوان بازشو استفاده نمود.

عدم استفاده از ستون و یا مولیونی در وسط این دو لنگه نکته ی قابل توجهی است . پنجره لولایی دوجداره طرح فرانسه دارای جذابیت و زیبایی های بیشماری است بازه گسترده ای که در انتخاب طرح و رنگ توسط شما وجود دارد این امکان را به شما می دهد تا پنجره خود را متناسب با طرح ، رنگ و چیدمان منزل و یا دفتر کار خود انتخاب کنید .

 

پنجره لولایی طرح فرانسه دوجداره UPVC

ویژگی های پنجره لولایی دوجداره طرح فرانسوی

• هر دو لنگه را می توان باز و بسته نمود .

• میتوان یکی از لنگه ها را به صورت موقت ثابت کرد و از لنگه دیگر به صورت بازشو استفاده کرد .

• امکان نصب سیستم های تک حالته و دو حالته بر روی بازشوی این پنجره دوجداره وجود دارد .

• از پنجره دوجداره طرح فرانسوی می توان در نماهای بیرونی آپارتمان ها ، ساختمان های اداری و تجاری استفاده کرد .

• به دلیل عدم وجود ستون در وسط قاب این پنجره می توان برای جابجا کردن وسایل از میان این دو لنگه پنجره یو پی سی استفاده کرد .

شما می توانید با تماس با سیجاندژ پنجره مورد پسند خود را انتخاب نمایید و در کمترین زمان توسط متخصصین ما نصب نمایید.

تولیدکننده پنجره دوجداره upvc تمام تلاش خود را برای راضی نگاه داشتن مشتریان خود میکند.

 



:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره لولایی UPVC, پنجره لولایی طرح فرانسه UPVC, پنجره لولایی طرح فرانسه دوجداره, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
خرید پنجره upvc
پنجره upvc در واقع به عنوان بهترین پنجره دوجداره شناخته شده است و توانسته جایگزین پنجره های قدیمی شود. بسیاری از افراد برای خرید پنجره دوجداره upvcنیاز است که نکاتی را مورد توجه قرار دهید.
 
در این مقاله ما برخی از نکات مهم و قابل توجه در خرید پنجره یو پی وی سی را برای شما توضیح خواهیم داد.
با رعایت این نکات به راحتی می توانید درب و پنجره دوجداره مناسب خریداری کنید.
با توجه به شرایط آب و هوایی منظقه نصب پنجره نیاز است که پروفیل یو پی وی سی استاندارد انتخاب شود.
 
 
همچنین انتخاب نوع یراق آلات مناسب با توجه به کارایی و وزن لنگه ها و میزان تردد امری مهم است.
شیشه مورد استفاده نیز باید کاملا استاندارد باشد و گاز آرگون به میزان لازم در آن تزریق شده باشد.
پنجره دوجداره مناسب پنجره ای است که توسط متخصصین و با بکار بردن اصول استاندارد تولید شده باشد.
 
نصب و نگهداری پنجره upvc نیز از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. زیرا اگر نصب پنجره با رعایت اصول انجام نگیرد کارایی خاصی نخواهد داشت و انرژی زیادی هدر خواهد رفت.
اگر به نکات فوق توجه کنید می توانید پنجره ای استاندارد با عایق بندی مناسب خریداری کنید و امنیت و آرامش را در محیط خانه خود به ارمغان بیاورید.
 
پنجره یو پی وی سی در رنگ ها و مدل های مختلف در سیجاندژ تولید می شوند. شما می توانید با تماس با ما پنجره مورد نظر خود را سفارش دهید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, خرید پنجره upvc, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نکات مهم در خرید پنجره upvc, نکات مهم در خرید پنجره دوجداره, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پنجره‌ های دو حالته UPVC
درب و پنجره دو جداره upvc دارای ویژگی ها و مزایای بسیاری است که باعث محبوبیت این درب و پنجره ها شده است.
در این مقاله قصد داریم در خصوص پنجره های دوحالته upvc با شما کمی صحبت کنیم و ویژگی های آن را برای شما نام ببریم .
سبک پنجره های دو حالته اروپایی است و همانطور که از اسمش پیداست به دو حالت باز می شود. این پنجره ها یک دسته دارند و به کمک همان هر دو حالت قابل تنظیم است.
این پنجره ها را هم می توان به طور کانل باز کرد و هم می توان قسمت بالای آن را کمی به سمت بالا باز کرد.
 
یو پی وی سی فرم مقاومی از pvc است که در ساخت درب و پنجره upvc از آن استفاده می شود و مزایای بسیاری دارد مانند مقاومت در برابر هوا و آلودگی و... که باعث شده از این ماده برای تولید درب و پنجره استفاده شود.
یو پی وی سی همچنین نسبت به انبساط و انقباض مقاوم است. این مزایا باعث شده است که نگهداری از پنجره های دو حالته یو پی وی سی آسان بوده و این پنجره ها دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند.
 
 
خصوصیات پنجره های دو حالته یو پی وی سی
زیبایی ظاهر و سازگاری این پنجره ها برای عموم آشکار است. این پنجره ها را می توان به راحتی در فضای خانه با دکوراسیون متفاوت بکار برد.
عایق بندی این پنجره ها بسیار بالاست و به راحتی می توان از ورود گرما و سرما و صوت به داخل خانه جلوگیری کرد.
همچنین با مزیت دو حالته بودن این پنجره ها میتوان آنها را مقدار کمی باز کرد و تهویه هوا انجام شود واز لحاظ امنیتی خیال شما راحت خواهد بود.
این پنجره ها طرح های مختلف دارند و باید با توجه به نیاز خود اندازه و طرح دلخواه خود را انتخاب کنید.
 
تنوع رنگی در پنجره های یو پی وی سی نیز از مزایایی است که باعث می شود استقبال از این پنجره ها افزایش یابد. شما می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و به سیجاندژ سفارش خود را بدهید.
استفاده از این پنجره ها در ساختمان های بلند بسیار مناسب است زیرا به راحتی از داخل تمیز می شوند.
برای باز کردن این پنجره ها به راحتی می توان با استفاده از یک دسته این کار را انجام داد و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.
 
قاب های این پنجره ها در قسمت لولا جوش داده شده اند و با فولاد گالوانیزه تقویت شده اند. همچنین در بخش متحرک پنجره لولاهای فولادی ضد زنگ نصب شده است.
انعطاف پذیری در طراحی این پنجره ها باعث شده که اتصالات به صورت کامل باز شوند و بتوان از این پنجره ها به عنوان درب کامل پاسیو استفاده کرد.
 
قیمت این پنجره ها نیز نسبت بسیار مناسب بوده و با تماس با سیجاندژ می توانید انواع درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را در ابعاد و رنگ های مختلف سفارش داده و با قیمت مناسب خریداری کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره‌ های دو حالته UPVC, پنجره‌ های دو حالته UPVC ویژگی, پنجره یو پی وی سی, مزایای پنجره upvc, مزایای پنجره دو حالته upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

پنجره upvc تک حالته

پنجره upvc مزایای ویژه ای دارد که بر همگان آشکار است و اغلب افراد به جای استفاده از پنجره های قدیمی با تعویض در و پنجره قدیمی امنیت و آرامش را در خانه های خود ایجاد میکنند.

پنجره های یو پی وی سی انوع مختلفی دارند و برای همه ی سلیقه ها طراحی شده اند.

پنجره upvc تک حالته یکی از پنجره های یو پی وی سی پر طرفدار است که در این مقاله هدف ما توضیحی در رابطه با ویژگی های پنجره upvc تک حالته است.

 

این پنجره ها بر روی یک محور به صورت افقی باز می شوند. یکی از ویژگی های بارز این پنجره ها قیمت مناسب آن است. بهتر است بدانید که این پنجره ها نسبت به بازشوهای دیگر قیمت مناسب تری دارند.

همچنین می توان با کمترین هزینه و در زمانی کوتاه جهت بازشو آن را از راست به چپ یا برعکس تغییر داد.

لولا ها و یراق آلات upvc این پنجره را به راحتی می توان تعویض کرد.

 

بسیاری از افراد قصد دارند که پنجره های قدیمی منزل خود را تعویض کنند و اجازه حالت بازشو به آنها داده نمی شود. در این حالت بهترین گزینه پنجره upvc تک حالته است.

همچنین یراق آلات پنجره های تک حالته upvc کیفیت بسیار بالایی دارند و به خوبی به روی پروفیل ها سوار شده اند.

 

 

 

پنجره های یو پی وی سی تک حالته را می توان در اشکال شکسته طراحی و تولید کرد. بنابراین در ساختمان هایی که از اشکال هندسی استفاده می کنند می توان از این پنجره ها استفاده کرد.

 

پنجره های یو پی وی سی تک حالته را می توان با هم ترکیب کرد و ترکیبی مناسب را به دست آورد مانند:

• پنجره یو پی وی سی تک حالته و کشویی

• پنجره یو پی وی سی تک حالته با فرم درب

• پنجره یو پی وی سی تک حالته کلاسیک

 

به طور کل این پنجره ها نوعی پنجره دوجداره پر مصرف و پر طرفدار هستند که ویژگی های آنها باعث شده بسیار مورد استقبال قرار گیرند.

 

شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را طراحی و تولید می کند. برای سفارش می توانید با ما تماس بگیرید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.



:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc تک حالته, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc تک حالته, نگهداری از پنجره upvc, ویژگی های پنجره upvc تک حالته ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
تغییر رنگ و افتادگی درب و پنجره دوجداره
پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره با مزایای بسیار ویژه است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و در اغلب موارد از این پنجره ها استفاده می شود.
شاید برای شما هم سوال باشد که بعد از گذشت زمان پنجره های upvc دچار تغییر رنگ و افتادگی می شوند یا خیر؟ در این مقاله در این باره با شما صحبت می کنیم.
مواد UPVC از جنس پلیمر و یا پلاستیکی می باشند و به خودی خود دچار تغییر شکل می شوند مخصوصا که درب و پنجره دوجداره سنگین هستند.
 
 
برای رفع این مشکل ، داخل پروفیل از ورق گالوانیزه استفاده می شود که باید ضخامت مناسبی داشته باشد.
البته بعضی تولیدکنندگان این مسئله را رعایت نمی کنند و محصولات خودشان را با قیمت پایین تر به مشتریان می فروشند.
در ابتدا مشتری متوجه این موضوع نمیشود ولی شما به راحتی با نگاه کردن به مقطع پروفیل و دیدن پیچ می توانید متوجه بشوید که آیا در آن درب و پنجره دوجداره گالوانیزه کار شده است یا نه.
 
از دیگر راه حل ها برای حل مشکل افتادگی ، طراحی مناسب آن است زیرا درب و پنجره دوجداره ای که با ابعاد استاندارد ساخته نشده باشد صد در صد دچار افتادگی خواهد شد.
 
مورد دیگر کیفیت لولاهای به کار رفته است که اهمیت بسزایی در عدم افتادگی درب و پنجره دوجداره می شود.
در مورد تغییر رنگ نیز اگر پروفیل مرغوب بکار برده شود بی شک بهتر خواهد بود و تغییر رنگ پیش نخواهد آمد.
 
تولید کننده انواع در و پنجره upvc  باید درو پنجره باکیفیت تولید کند.
 با تماس با ما می توانید درب و پنجره دوجداره upvc خود را سفارش دهید.
همچنین می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, تغییر رنگ پنجره upvc, تغییر رنگ و افتادگی پنجره upvc, تغییر رنگ و افتادگی پنجره یو پی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
مزایای درب و پنجره یو پی وی سی
درب و پنجره upvc پنجره دوجداره کاملی است که مزایای منحصر به فردی دارد و برای همگان آشناست. پنجره های دوجداره به راحتی جایگاه ویژه ای در بین افراد پیدا کرده اند و امروزه بیشتر ساختمان ها از این درب و پنجره ها استفاده می کنند.
در این مقاله ما برخی از ویژگی های مهم درب و پنجره دوجداره upvc را برای شما نام می بریم تا راحت تر بتوانید این پنجره دوجداره را انتخاب کنید.
 
امنیت پنجره های دوجداره نکته ای قابل توجه ای است که برای بسیاری از افراد اهمیت ویژه ای دارد. در واقع پنجره یو پی وی سی ضد سرقت است. شکستن دو لایه شیشه کار آسانی نیست و فشار و انرژی بسیاری نیاز دارد.
در فضای بین شیشه های پنجره دوجداره upvc گاز آرگون پر شده است که این خود باعث شده از ورود گرما و سرما به داخل محیط خانه جلوگیری شود. بنابراین با نصب پنجره دوجداره یو پی وی سی می توانید به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید.
 
 
 
همچنین این پنجره ها از ورود آلودگی صوتی به داخل خانه جلوگیری کرده و محیطی آرام را برای ساکنین به ارمغان می آورد.
نظافت و نگهداری پنجره یو پی وی سی نیز بسیار آسان و بدون دردسر است. همچنین نیازی به رنگ آمیزی این پنجره ها نمی باشد. بهتر است بدانید این پنجره ها در مقابل نور خورشید مقاوم بوده و دچار تغییر رنگ نمی شوند.
 
مقاومت بالای این پنجره ها در مقابل خوردگی و پوسیدگی زبان زد خاص و عام است.
همچنین این پنجره ها در برابر تغییرات آب و هوایی نیز مقاومت بالایی دارند و دچار تغییر شکل نمی شوند.

 تولید کننده پنجره دوجداره یو پی وی سی باید پنجره های با کیفیت تولید کنند.

پنجره های یو پی وی سی را شرکت سیجاندژ در طرح ها و مدل های مختلف طراحی و تولید می کند. شما عزیزان می توانید با تماس با ما پنجره دوجداره UPVC مورد نظر خود را سفارش دهید و در کمترین زمان تحویل بگیرید.
نظرات و پیشنهادات خود را می توانید با سیجاندژ در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, ویژگی های پنجره دوجداره, ویژگی های درب و پنجره دوجداره u ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
در و پنجره upvc کشویی فرانسوی
درب و پنجره یو پی وی سی انواع مختلفی دارد و هر فرد با توجه به نیاز خود درب و پنجره یو پی وی سی مناسب را می تواند سفارش دهد.
در این مقاله هدف دادن اطلاعاتی در رابطه با تولید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی است .
درب کشویی فرانسوی برای فضاهایی مناسب است که محدودیت فضا وجود دارد و فرد به دنبال تابش نور بیشتر به فضای داخلی خانه است.
 
ابتدا لازم می دانیم در رابطه با درب های فرانسوی به شما اطلاعاتی بدهیم. این درب ها بسیار سبک هستند و در طول و عرض آنها پانل های شیشه ای کوچک وجود دارد. به مدل های کوچک آنها پنجره فرانسوی می گویند.
جالب است بدانید که بین درب و پنجره فرانسوی تنها تفاوت سایز وجود دارد و فرق دیگری با هم ندارند. با توجه به تغییر سایز تنها کارایی آنها متفاوت است.
 
یکی از ویژگی های مهمی که این درب و پنجره ها دارند یک جفت پنجره یا درب دو طرفه است که از وسط باز می شود یا به سمت داخل و یا به سمت خارج.
در داخل قاب درب های فرانسوی چند پانل شیشه ای ویژه وجود دارد که به آنها ظاهری کلاسیک بخشیده و باعث شده که جذابیت آنها روز به روز افزایش یابد.
درب های فرانسوی کشویی بدین صورت اند که از مرکز به سمت دو طرف باز می شوند و تفاوتی در عملکرد آنها با درب های فرانسوی وجود ندارد.
 
 
 
درب های فرانسوی دو دسته داخلی و خارجی دارند. درب های خارجی برای اتصال خانه با پاسیو و فضای بیرونی است.
درب فرانسوی کشویی upvc در حالت معمولی مانند یک درب معمولی به نظر می رسد اما باز شدن آن متفاوت است و از وسط به طرفین باز می شود.
درب های فرانسوی کشویی برای باز شدن به عرض بازشو نیاز دارند. دو ویژگی مهمی این درب ها که توجه افراد را به خود جلب کرده است باز شدن از مرکز و ظاهر کلاسیک این درب هاست.
 
نکته ای که در ساخت درب های فرانسوی کشویی باید مورد توجه قرار گیرد هم اندازه بودن پانل هاست زیرا اگر 2 پانل جانبی کوچکتر باشند فضای زیادی برای عبور وجود نخواهد داشت.
 
برای ساخت این درب ها نیز از upvc استفاده می شود. زیرا مقاومت و ماندگاری آنها بسیار بالا است.
 
این درب ها ضد سرقت و ضد ضربه هستند.
با استفاده از درب های کشویی فرانسوی یو پی وی سی می توان به راحتی از لحاظ ایمنی و امنیت و بهره وری انرژی خیالی راحت داشت.
زیرا در ساخت آنها نکات استاندارد به خوبی رعایت شده و امنیت بالایی دارند و شما را از لحاظ آسیب های جسمانی در امان نگه می دارند.همچنین استفاده از شیشه های ایمن و استاندارد علاوه بر عایق بندی آین درب ها را ضد سرقت نیز کرده است.
 
کاهش مصرف انرژی با درب های کشویی فرانسوی upvc
با استفاده از این درب ها میتوانید به راحتی از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. زیرا این درب ها عایق بندی کامل در برابر گرما و سرما دارند و اجازه هدر رفتن انرژی را نمی دهند.
 
شرکت سیجاندژ قابلیت تولید انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در رنگ ها و ابعاد مختلف دارد. شما می توانید با تماس با ما درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان و با نازلترین قیمت درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را تحویل بگیرید.
 
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, درب و پنجره upvc کشویی فرانسوی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, مزایای درب و پنجره upvc کشویی ف, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
هماهنگی نمای ساختمان و پنجره upvc
پنجره upvc در واقع پنجره دوجداره با کیفیت و کاملی است که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این پنجره با ویژگی های بارزی که دارد سازگاری بسیاری دارد و در بسیاری از محیط ها قابل نصب است.
بهتر است بدانید که پنجره یکی از ساختارهای اصلی نمای بنا است و یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
حتی بسیاری از افراد که از پنجره های قدیمی استفاده می کنند، پنجره های قدیمی خود را با پنجره های جدید تعویض می کنند.
 
یکی از نگرانی های افراد در هنگام تعویض پنجره های قدیمی با پنجره یو پی وی سی ناهماهنگی پنجره upvc با نمای ساختمان های قدیمی است. زیرا ساختمان های قدیمی دارای نماهای خاصی هستند و با پنجره های upvc که به رنگ سفید هستند هماهنگی ندارند.
اما نکته ی جالب اینجاست که پنجره های یو پی وی سی در طرح ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند و به راحتی می توان این هماهنگی را بین بناهای قدیمی و پنجره های دوجداره یو پی وی سی برقرار کرد.
 
 
 
در نماهای فعلی نیز می توان پنجره های یو پی وی سی را به راحتی متناسب با نمای مربوطه طراحی و تولید کرد و جای نگرانی نیست.
شرکت سیجاندژ با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و نیروی مجرب توانسته به راحتی پنجره های یو پی وی سی را در انواع مدل و رنگ بندی تولید کند و بهترین خدمات را به مشتریان عزیز ارائه دهد.
 
البته رنگهای پنجره upvc را به دو صورت می توان انجام داد:
• لمینیت
• پروفیل رنگی
 
که شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود رنگ مورد نظر را انتخاب کنید و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت از شرکت سیجاندژ تحویل بگیرید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, هماهنگی نمای ساختمان و پنجره up, هماهنگی نمای ساختمان و پنجره یو ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
مقایسه پنجره یو پی وی سی و آلومینیومی
پنجره های قدیمی آلومینیومی و چوبی سالهاست جای خود را به پنجره دو جداره upvc داده اند.
اغلب افراد امروزه به جای پنجره های قدیمی از این پنجره ها استفاده می کنند. البته تفاوت های بسیاری بین پنجره های قدیمی و پنجره های دوجداره upvc وجود دارد که باعث شده این پنجره ها محبوبیت بیشتری در بین افراد پیدا کنند.
در اینجا ما برخی از تفاوت های بارز بین پنجره های قدیمی و پنجره های upvc را برای شما نام خواهیم برد.
 
 هزینه
پنجره آلومینیومی تقریبا همیشه گران تر از پنجره یو پی وی سی است. در این میان پنجره چوبی گران تر از هر دو مورد است.
 دوام و ماندگاری
گرچه به طور معمول طول عمر پنجره UPVC بلند است، اما این قاب ها دارای استهلاک بالاتری نسبت به پنجره آلومینیومی که دوام بیشتری دارد، هستند.
بهره وری انرژی
در حال حاضر برای ساخت پنجره یو پی وی سی از پروفیل های پیچیده ای استفاده می شود که حداکثر بهره وری انرژی را در پی دارد.
 
 
 زیبایی شناسی
پنجره یو پی وی سی در رنگ، طرح و ابعاد از تنوع بیشتری برخوردار است. یو پی وی سی همچنین امکان ایجاد طرح چوب را فراهم می آورد.
عایق صدا
یکی از دلایلی که باعث برتری پنجره یو پی وی سی نسبت به پنجره آلومینیومی شده است، قابلیت عایق بودن آن است. یو پی وی سی توانایی این را دارد که صدای های خارجی ساختمان را مهار کند. این ویژگی یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت پنجره یو پی وی سی است.
سهولت تعمیر و نگهداری پنجره یو پی وی سی بهترین گزینه برای مواردی است که ما به دنبال مصالحی با نگهداری آسان هستیم. پنجره UPVC تنها به صورت منظم نیازمند تمیز کردن(با دستمال مرطوب) است تا از پوسیده شدن و محو شدن جلوگیری کند.
مقاومت در احتراق
پی وی سی در برابراحتراق مقاوم است، این ماده خود خاموش شونده می باشد. دمای احتراق upvc 400درجه سانتی گراد است که نسبت به چوب که دارای دمای احتراق ۲۱۰ درجه است بسیار بالاتر است.
بهتر است بدانید که زمان ساخت پنجره های upvc بسیار کمتر خواهد بود و اندازه ها و طرح ها در این پنجره ها بسیار دقیق تر از پنجره های قدیمی است.
ضد سرقت بودن
پنجره های upvc به دلیل امنیت بالایی که دارند به عنوان پنجره های ضد سرقت شناخته شده اند.
 
سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است. شما می توانید با تماس با ما پنجره مورد نظر خود را انتخاب کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, تفاوت بین پنجره UPVC و پنجره ها, تفاوت پنجره UPVC و آلومینیومی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

خرید پنجره یو پی وی سی

پنجره upvc نوعی از پنجره دوجداره است که نقش مهمی در ظاهر و امنیت ساختمان دارد. این پنجره ها را اغلب افراد انتخاب کرده و به عنوان کاملترین پنجره دوجداره آن را می شناسند.

برای خرید پنجره دوجداره upvc باید نکاتی را مورد توجه قرار دهید که بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

در این مقاله ما 5 نکته مهم که باید در هنگام خرید توجه شود را برای شما توضیح خواهیم داد.

 

پروفیل

توجه داشته باشید که استفاده از پروفیل های ارزان کاری اشتباه است و خواهید دید که بعد از مدتی رنگ پروفیل تغییر کرده و به رنگ قهوه ای در می آید.همچنین ممکن است این پروفیل ها بعد از مدتی دچار شگنندگی شوند و تغییر حالت دهند. به همین منظور بهتر است به پروفیل پنجره upvc دقت کنید.

 

شیشه پنجره upvc

در انتخاب شیشه پنجره دوجداره نیز باید دقت کافی رابه عمل آورد تا شیشه ای با ضخامت و رنگ مناسب انتخاب کرد.

 

 

 

یراق آلات

امروزه پنجره های دوجداره یو پی وی سی را در مدل های متفاوت می سازند. شما باید باتوجه به شرایط خانه و چیدمان منزل خود نوع پنجره یو پی وی سی مناسب را انتخاب کنید.

 

انتخاب طرح مناسب

پنجره upvc انعطاف پذیری بالایی دارند و همین امر سبب شده که این پنجره ها را به صورت مربع، مستطیل، چند ضلعی و منحنی بتوان ساخت . شما می توانید با توجه به نیاز خود طرح مورد نظرتان را سفارش دهید.

 

شرکت سیجاندژ انواع پنجره upvc را در طرح های مختلف تولید و عرضه می کند. شما می توانید پنجره مورد نظرتان را سفارش دهید و در کمترین زمان و با بهترین قیمت سفارشتان را تحویل بگیرید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.



:: برچسب‌ها: upvc, پنج نکته مهم خرید پنجره دوجداره, پنج نکته مهم هنگام خرید پنجره د, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نکات مهم خرید پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
انتخاب یراق آلات مناسب پنجره UPVC
پنجره UPVC پنجره دوجداره کامل و پر مزایایی است و توانسته در مدت زمانی کوتاه جای پنجره های قدیمی را گرفته و به خوبی نیازهای افراد را برطرف کند.
یراق آلات پنجره یو پی وی سی نقش مهمی در کارایی و بهره وری آن دارد. به همین منظور دقت در انتخاب یراق آلات پنجره دوجداره UPVC امری ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.
توجه داشه باشید که یراق آلات پنجره دوجداره UPVC باید با آلیاژ مرغوب ساخته شود تا به مرور دچار فرسودگی و شکست نشود. در صورت استفاده از یراق آلات نا مرغوب در پنجره های UPVC خواهید دید که رزوه های پیچ دستگیره ضعیف می شود وبعد از نصب دستگیره شکسته می شود و دندانه های پیچ هرز می گردد.
 
روکش اسپانیولت ها
این نیز یکی از مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد. این روکش باید استاندارد باشد و در برابر تست آب و نمک 300 ساعت مقاومت داشته باشد که در مناطق مرطوب دچار فرسودگی و خوردگی نشود.
 
دستگیره
در انتخاب دستگیره ها نیز باید نکاتی را مورد توجه قرار داد مانند:
• ارتفاع دستگیره
• وزن مناسب
• رنگ کاری چند لایه
• آلیاژ مرغوب
• پایه های پلاستیکی ضخیم
• شف چهار پهلوی مقاوم
• چرخ دنده های داخلی مرغوب
 
جلو قفل یا زاماک نیز از یراق آلات درب و پنجره یو پی وی سی استکه نقش مهمی در پنجره upvc دارد. اگر وزن این قطعه سبک باشد باعث ضعیف شدن و آسیب پذیر شدن آن می شود. اگر این قطعه مرغوب نباشد دچار شکنندگی و تغییر حالت می شود و پنجزه حالت استاندارد خود را از دست می دهد.
 
لولا نیز قطعه ی مهمی در پنجره تک حالته است که اگر مرغوب نباشد باعث می شود به مرور لولا ضعیف شود و تحمل وزن را نداشته باشد و پنجره دچار مشکل شود.
به هر حال باید از یراق آلات با کیفیت در ساخت درب و پنجره ی upvc استفاده کرد تا کیفیت پنجره حفظ شود و بهره وری مناسبی داشته باشد.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: انتخاب یراق آلات مناسب پنجره UP, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc, یراق آلات پنجره upvc, یراق آلات مناسب پنجره UPVC ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
تنوع رنگ در پنجره upvc
پنجره upvc ویژگی ها و خصوصیات بارزی دارد که باعث می شود روز به روز بر محبوبیت آن افزوده شود و افراد در ساخت و سازهای خود از درب و پنجره دوجداره upvc استفاده کنند.
تنوع رنگ در درب و پنجره upvc یکی از مزایای بارزی است که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این پنجره ها با قابلیت رنگ آمیزی که دارند تمام سلیقه ها را پوشش می دهند.
تنوع رنگی پنجره دو جداره upvc این امکان را فراهم کرده است که به جای استفاده از پنجره های سنتی و قدیمی از پنجره های مدرن استفاده شود و علاوه بر زیبایی امنیت و آرامش نیز برقرار خواهد شد.
 
• رنگ آمیزی
گرچه UPVC در تمام طیف رنگی موجود است،گزینه های محبوب رنگ آمیزی آن رنگ چوب بلسان بنفش، چوب ماهون و بلوط طلایی می باشد.همه پنجره های رنگ شده از جمله رنگ های ذکر شده، دارای هزینه ای حدود ۴۰ درصد بیشتر از پنجره های سفید رنگ هستند.
 
 
• لمینت یا روکش کردن
رنگ پروفیل پایه UPVC برای روکش کردن معمولا قهوه ای است. در طول فرایند روکش کردن، UPVC با چند فویل بسیار نازک پوشش داده می شود. این فویل در برابر تاثیرات بیرونی، مانند ضربه و یا هوازدگی بسیار مقاوم است و می تواند عملا هر رنگ و طرحی را ایجاد کنند. در حالی که ورقه های تک رنگ و ورقه با طرح چوب، کاملا رایج هستند، پیدا کردن یک طرح گل، هر چند از لحاظ فنی امکانپذیر است، بعید می نماید.
 

سیجاندژ تولید کننده پنجره دوجداره upvc 

برای انتخاب رنگ دلخواه پنجره upvc می توانید با سیجاندژ تماس بگیرید و در این خصوص از مشاوران ما راهنمایی گرفته و پنجره مورد نظرتان را انتخاب کنید.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: upvc , پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , تنوع رنگ در پنجره upvc , رنگ پنجره upvc , سیجاندژ , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پارتیشن upvc
پنجره upvc کاربردهای بسیاری دارد و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از موارد استفاده پنجره دوجداره یو پی وی سی ، استفاده به عنوان پارتیشن دوجداره است.
پارتیشن بندی با استفاده از پنجره upvc یکی از مواردی است که استقبال زیادی از آن شده است. از پارتیشن upvc برای جداسازی در محیط انجام می شود و در طرح ها و رنگ های ختلف تولید می شود.
 
همچنین روی این پارتیشن ها می توان انواع کرکره متحرک مخصوص پنجره upvc را نصب کرد.
پارتیشن یو پی وی سی کاملا عایق بوده و می توان به کمک آن اتاق های بیشتری ایجاد کرد.
 
 
مزایای پارتیشن upvc
در اینجا برخی از مزایای بارز آن را برای شما نام خواهیم برد:
 
ماندگاری بالا
دارای زیبایی خاص
قابلیت نصب در اکثر مکان ها
عایق گرما و سرما
عایق صوت و گرد و غبار
نظافت و شستشوی آسان
قیمت مناسب
مشتری می تواند با توجه به نیاز و سلیقه خود انواع طرح ها و مدل های مختلف از قبیل اشکال هندسی، قوس دار و ... را سفارش دهد.
تنوع رنگی این پارتیشن ها نیز از مواردی است که باعث محبوبیت آن شده است. شما می توانید پروفیل مورد نظر خود را انتخاب کرده و پارتیشن upvc خود را سفارش دهید.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره دوجداره upvc است که سفارشات شما را با بالاترین کیفیت و در کمترین زمان تولید و عرضه می کند.
 
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: upvc, پارتیشن upvc, پارتیشن بندی دوجداره upvc, پارتیشن دوجداره upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
توری پنجره upvc
پنجره upvc به سرعت توانست جایگزین پنجره های قدیمی شود و مورد استقبال افراد قرار گیرد.استفاده از پنجره های دوجداره upvc بسیاری از مشکلات را رفع نمود و مزایای ویژه ی آن مورد توجه واقع شد.
اغلب افراد در ساعاتی از روز پنجره ها را باز می گذارند و با اینکار جریان هوا را ایجاد می کنند. اما برای جلوگیری از ورود حشرات بهتر است که بر روی پنجره upvc توری نصب شود.
 
هنگام نصب توری به قصد مبارزه با حشرات نباید چیزی را از قلم انداخت و از جمله مهمترین پنجره ها برای نصب توری پنجره های مربوط به سرویس بهداشتی و حمام می باشد. همانطور که توری باعث جلوگیری از ورود حشرات می شود جلوی خروج آنها را هم می گیرد.
 
جای پیچ ها در روی اسپانیولیت بسیار مهم است و بهتر است هر ۳۰ سانت یک پیج قرار گیرد. در سمت چرخ دنده بهتر است که پیچ ها به هم نزدیکتر بوده تا در اثر فشار دستگیره، اسپانیولیت از پروفیل جدا نشود.
 
 
 
بهتر است مقدار روکش اسپانیولیت استاندارد باشد و تست مقاومت در آب و نمک را به مقدار ۳۰۰ ساعت گذرانده باشد تا درب و پنجره upvc در منطقه نمناک دچار خوردگی نشود.
 
جنس توری های upvc
توری upvc از نوع خاصی از الیاف فایبر گلاس با فناوری نوین ساخته می شود که ضد گردوغبار می باشد و دید را به طور چشمگیری کاهش نمی دهند. نوع توری رولی یا پلیسه می باشد که در پشت فریم پنجره جمع شده فریم این توری نازک و هماهنگ با پنجره است.
 
توری های upvc ظاهر ساختمان را از حالت اولیه خارج نکرده،جلوی دید و نور را هم نمی گیرد. قاب توری های پنجره upvc یا با پروفیل upvc ساخته می شود که برای تقویت بیشتر،داخل پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و یا از جنس آلومینیوم می باشد.که هماهنگ با رنگ پنجره ها رنگ می شوند.
 
منتظر نظرات شما در سیجاندژ هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc , پنجره upvc , پنجره upvc ضد سرقت , پنجره یو پی وی سی , توری پنجره upvc , توری پنجره دوجداره , توری پنجره های دوجداره upvc , سیجاندژ , نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
جلوگیری از آلودگی صوتی با پنجره upvc
پنجره upvc پنجره دوجداره با دوام و کاملی است که باتوجه به ویژگی های بسیار خاص این پنجره دوجداره امروزه استفاده از این پنجره روز به روز رو به افزایش است و افراد برای منزل خود این پنجره ها را انتخاب می کنند.
همچنین این پنجره ها با تنوع رنگی و طرحی که دارند توانسته اند جایگاه خود را بالا برده و در بین افراد محبوبیت خاصی پیدا کنند.
 
یکی از مزایای ویژه ی این پنجره ها جلوگیری از آلودگی صوتی است . در این مقاله بیشتر در این باره با شما صحبت خواهیم کرد.
آلودگی صوتی یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد دارند. سر و صدای زیاد باعث بی دقتی و کاهش فعالیت های مغزی و ناهماهنگی کارهای فکری می شود.
 
 
 
در کل سر وصدای بیش از حد برای سلامتی افراد مضر است و مشکلاتی را برای انسان به وجود خواهد آورد.
بی شک هر فردی به دنبال محیطی آرام و آرامش بخش است و اغلب افراد سعی بر آن دارند که محل زندگی خود را آرام کنند.
 
بهتر است بدانید که پنجره upvc این کمک را به شما می کند که سر و صدا را از خود دور کرده و در محیطی آرام زندگی کنید.
پنجره یو پی وی سی عایق کامل است و از ورود صدا به محیط داخل جلوگیری می کند. با نصب درب و پنجره دوجداره upvc می توانید خیال خود را از آلودگی صوتی راحت کنید.
دیگر نیازی به نگرانی از این بابت نیست. پنجره یو پی وی سی محیطی آرام را برای شما فراهم می کند.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, جلوگیری از آلودگی صوتی با پنجره, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
جلوگیری از آلودگی صوتی با پنجره upvc
پنجره upvc پنجره دوجداره با دوام و کاملی است که باتوجه به ویژگی های بسیار خاص این پنجره دوجداره امروزه استفاده از این پنجره روز به روز رو به افزایش است و افراد برای منزل خود این پنجره ها را انتخاب می کنند.
همچنین این پنجره ها با تنوع رنگی و طرحی که دارند توانسته اند جایگاه خود را بالا برده و در بین افراد محبوبیت خاصی پیدا کنند.
 
یکی از مزایای ویژه ی این پنجره ها جلوگیری از آلودگی صوتی است . در این مقاله بیشتر در این باره با شما صحبت خواهیم کرد.
آلودگی صوتی یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد دارند. سر و صدای زیاد باعث بی دقتی و کاهش فعالیت های مغزی و ناهماهنگی کارهای فکری می شود.
 
 
 
در کل سر وصدای بیش از حد برای سلامتی افراد مضر است و مشکلاتی را برای انسان به وجود خواهد آورد.
بی شک هر فردی به دنبال محیطی آرام و آرامش بخش است و اغلب افراد سعی بر آن دارند که محل زندگی خود را آرام کنند.
 
بهتر است بدانید که پنجره upvc این کمک را به شما می کند که سر و صدا را از خود دور کرده و در محیطی آرام زندگی کنید.
پنجره یو پی وی سی عایق کامل است و از ورود صدا به محیط داخل جلوگیری می کند. با نصب درب و پنجره دوجداره upvc می توانید خیال خود را از آلودگی صوتی راحت کنید.
دیگر نیازی به نگرانی از این بابت نیست. پنجره یو پی وی سی محیطی آرام را برای شما فراهم می کند.
 
شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, جلوگیری از آلودگی صوتی با پنجره, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
انتخاب درب و پنجره upvc
درب و پنجره یو پی وی سی از نوع دوجداره هستند که در واقع جدیدترین و کامل ترین درب و پنجره دوجداره هستند.
انتخاب درب و پنجره مناسب برای ساختمان کاری دشوار است. شاید برای شما نیز سوال باشد که چگونه میتوان بهترین درب و پنجره upvc را انتخاب کرد.
در این مقاله ما توضیحاتی در رابطه با انواع درب و پنجره های یو پی وی سی و ویژگی های آنها به شما ارائه خواهیم داد که به کمک آن می توانید به راحتی درب و پنجره یو پی وی سی مورد نظر خود را انتخاب کنید.
 
درب های تاشو
با استفاده از این درب ها می توانید به راحتی فضای خانه خود را باز تر کنید. این درب ها را در برخی مواقع برای ورود به باغ در پشت خانه نیز نصب می کنند. این درب ها با کشیدن پانل به طرفین به صورت تاشو باز می شوند.
 
مزایا
• دوجداره
• دارای شیشه ایمنی
• قفل چند نقطه ای
• اشغال نکردن فضای زیاد
با استفاده از این درب ها می توانید به راحتی از فضای بیشتر از خانه ی خود استفاده کنید.
 
 
 
درب کشویی پاسیو
این درب ها را می توان در خانه های متفاوت سنتی یا مدرن مورد استفاده قرار داد. برای باز کردن این درب ها پانل آن را کشیده و درب از وسط به طرفین باز می شود.
اگر عرض آنها کم باشد 2 پانل دارند که یکی از آنها معمولا ثابت است و دیگری به صورت کشویی حرکت می کند.
 
مزایا
• دوجداره
• دارای ریل هایی با قابلیت ضد بلند شدن
• داشتن فضای بشتر در خانه
• کاربری آسان
بهتر است بدانید که دهانههای بزرگ را با افزایش تعداد پانل به کمک این درب ها میتوان پوشش داد. همچنین قیمت این درب ها بسیار مناسب است و در ابعاد گوناگون ساخته می شود.
 
درب های فرانسوی
این درب ها یکی دیگز از انواع درب های upvc هستند که بازشوی آنها از مرکز به سمت بیرون است و در برخی مواقع به کمک پانل های جانبی می توان آن را باز کرد.
در درب های کلاسیک فرانسوی از پانل های شیشه ای کوچک می توان استفاده کرد. این درب ها از وسط به سمت خارج باز می شوند.
 
مزایا
• دوجداره
• دارای قفل چند نقطه ای
• دارای قاب های upvc فولاد گالوانیزه تقویت شده
• دارای آستانه های کم ارتفاعو یا برای درب های داخلی بدون آستانه
• داشتن جلوه کلاسیک
• دارای امنیت بالا
• جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی
 
 
 
نتیجه گیری
در آخر پاسخ به سوال زیر را خواهیم داد.
 
کدام درب و پنجره یو پی وی سی گزینه مناسبی است؟
 
البته انتخاب درب و پنجره به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد اما ما در اینجا راهنمایی هایی به شما در این زمینه خواهیم کرد.
اگر فضای شما کوچک باشد درب های تاشو زیاد مناسب نیستند زیرا آنها دارای 3 پانل یا بیشتر هستند. البته می توانید از 2 پانل آن استفاده کنید.
برای بازشوهای کوچ و متوسط می توان از درب های فرانسوی استفاده کرد زیرا امکان دسترسی تقریبا کامل از بازشو را برای شما فراهم خواهد کرد.
 
درب های کشویی پاسیو درب پاسیو با قیمت مناسبی هستند که نه چندان فانتزی هستند.
ارگ به دنبال درب های سبک کلاسیک هستید به شما پیشنهاد می شود از درب های فرانسوی استفاده کنید.
استفاده از درب های تاشو به شما اجازه می دهد حداکثر فضای باز را داشته باشید و هم چنین دارای طراحی معاصر و شیک است.
در واقع شما با توجه به نیاز خود و سلیقه تان میتوانید درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی مناسب منزل خود را از طریق تماس با سیجاندژ سفارش دهید .
 
همین حالا سفارش دهید.
سیجاندژ تولید کننده انواع پنجره دوجداره upvc مطابق سلیقه ی شما بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد داد.
منتظر نظرات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, انتخاب درب و پنجره upvc, بهترین گزینه درب و پنجره upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc/ ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پروفیل درب و پنجره یو پی وی سی
درب و پنجره upvc دارای خصوصیات ویژه ای است که آنرا از انواع دیگر پنجره ها متمایز می کند. اغلب افراد این پنجره ها را برای ساخت و ساز منزل خود انتخاب می کنند. حتی بسیاری از افرادی  به فکر تعویض پنجره های قدیمی خود می افتند.
شاید شما نیز سوالاتی در خصوص ویژگی ها و خصوصیات پنجره یو پی وی سی داشته باشید. در این مقاله خصوصیات پروفیل درب و پنجره upvc را برای شما نام خواهیم برد تا با کسب اطلاعات بیشتر انتخابی مناسب داشته باشید.
 
عایق دما
درب و پنجره هایی که با پروفیل upvc ساخته شده اند عایق کامل دما بوده و از اتلاف انرژی جلوگیری می کنند.
 
عایق صدا
پنجره های یو پی وی سی از ورود صدا به داخل ساختمان جلوگیری می کنند وعایق صدا نیز هستند. با استفاده از این پنجره ها از سرو صدا رهایی می یابید و می توانید در محیطی آرام زندگی کنید.
 
دارای مقاومت در برابر اشعه ماورا بنفش
در ساخت درب و پنجره یو پی وی سی از مواد مقاوم استفاده می شود که این خود باعث می شود این پنجره ها در برابر اشعه ماورابنفش آفتاب مقاوم باشند و همچنین در برابر تغییرات دما دچار پوسیدگی و تغییر رنگ نشوند.
 
 
 
صرفه جویی در مصرف انرژی
می دانید که حدودا 30 درصد از انرژی از طریق پنجره ها هدر می رود. بنابراین با استفاده از پنجره های دوجداره upvc می توان کنترل و کاهش انرژی را شاهد بود و دیگر نیازی به نگرانی در مورد هدر رفتن انرژی نباشید.
 
امنیت بالا
در پنجره یو پی وی سی از مدرن ترین یراق آلات و قفل ها استفاده شده است که باعث افزایش سطح امنیت این پنجره ها شده است. به همین دلیل با استفاده از این پنجره ها می توانید به طور کامل امنیت داشته باشید.به این پنجره ها، پنجره upvc ضد سرقت نیز می گویند.
 
قابلیت نصب یراق آلات متنوع
در ساخت پنجره با پروفیل upvc از انواع یراق آلات متنوع استفاده شده است. شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه ی خود یراق آلات مورد نظرتان را انتخاب کنید. انواع یراق آلات پنجره upvc عبارتند از:
• تک حالته
• دو حالته
• ریلی
• فولکس واگنی
• و...
 
برخی از خصوصیات دیگر پنجره دوجداره یو پی وی سی
• نظافت آسان
• مقاوم در برابر آتش
• تنوع رنگی
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را در طرح های مختلف تولید و عرضه می کند. شما می توانید جهت سفارش با ما تماس بگیرید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پروفیل پنجره UPVC, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, خصوصیات پروفیل پنجره UPVC, خصوصیات پروفیل درب و پنجره UPVC, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
توری جمع شو  ( Rolling Flyscreen )
پنجره upvc که در موارد مختلف استفاده می شود می تواند نیازها و سلیقه های مختلف را پوشش دهد و هر فردی با هر سلیقه ای می تواند پنجره upvc مورد پسند خود را سفارش دهد.
 
پنجره های دوجداره یو پی وی سی مزایای بسیاری دارند. همچنین برای جلوگیری از ورود حشرات از توری برای پنجره های upvc استفاده می شود.
توری های این پنجره ها نیز انواع مختلفی دارند. هر فرد می تواند توری مورد نظر خود را سفارش دهد.
 
توری رولینگ که به آنها توری جمع شو نیز گفته می شود یکی از انواع توری پنجره upvc است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
در این مقاله بیشتر در این باره به شما توضیح خواهیم داد.
 
 
 
توری های رولینگ یا جم شو دارای رنگ های دلخواه، سفید و طرح چوب می باشد. تنوع باز شو در توری های رولینگ یا مدل جمع به سه طریق زیر می باشد:
• باز شو عمودی ( بالا به پایین )
• باز شو افقی ( راست به چپ و یا چپ به راست )
• باز شو افقی دوطرفه
 
توری رولینگ یا توری جمع شو بسیار زیبا ، کارآمد و قابل استفاده می باشد که شما می توانید بر حسب نیاز خود توری مورد نظر خود را سفارش دهید.
 
سیجاندژ انواع توری پنجره upvc را تولید می کند. شما میتوانید با تماس با ما سفارش خود را ثبت کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, توری رولینگ, توری رولینگ پنجره upvc, توری رولینگ پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
انواع پنجره upvc
پنجره upvc در واقع کامل ترین و بهینه ترین پنجره دوجداره شناخته شده است و در موارد مختلف کاربرد دارد. پنجره دوجداره یو پی وی سی را اگر بخواهیم دسته بندی کنیم می توانیم به دو دسته کلی تقسیم کنیم.
 
پنجره upvc کشویی
این پنجره ها به وسیله حرکت غلطک باز می شوند و بر روی ریل به چپ یا راست حرکت می کنند. این پنجره ها را در ابعاد مختلف می توان ساخت. بهتر است بدانید که برای حرکت لنگه متحرک در فریم پنجره باید لنگه متحرک را بر روی لنگه ثابت قرار داد به همین دلیل باید هر دو لنگه مساوی ساخته شود.
 
انواع پنجره کشویی
پنجره کشویی دو حالته یا فولکس واگنی
ویژگی بارز این پنجره ها استاندارد بالا جهت جلوگیری از ورود هوا و گرد و غبار است.
پنجره کشویی بالا رونده ( لیفتینگ )
به این پنجره ها، پنجره های آمریکایی می گویند که در موارد خاص کاربرد دارند.
 
 
پنجره upvc لولایی ( بازشو )
معمولا در انتخاب اول این نوع پنجره را انتخاب می کنند. زیرا این پنجره مزایایی از قبیل استفاده از دو ردیف عایق عالی در محل نصب شیشه دوجداره و نوار آب بندی و... دارند.
قاب این پنجره ها را در ابعاد مختلف می توان سفارش داد. لنگه بازشو حول یک محور در قاب خود حرکت می کند و می توان پنجره های تو در تو را در این سیستم تولید کرد.
 
انواع پنجره لولایی
بازشو لنگه ای پنجره تک حالته
این مدل ساده ترین نوع پنجره یو پی وی سی است.
لنگه ای بازشو دو حالته
بارزترین مزیت این نوع پنجره تهویه هوای داخلی با کمترین سطح اشغال است
تک حالته سرویسی
از این پنجره ها بیشتر جهت تهویه هوا در سرویس های بهداشتی، سرویس های حمام، استخر، سونا و جکوزی قابل استفاده است و معمولا تک حالته و بازشو از بالا است.
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را در طرح ها و ابعاد مختلف تولید میکند. شما می توانید سفارشات خود را ثبت کنید و در کمترین زمان محصول خود را تحویل بگیرید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

 



:: برچسب‌ها: انواع پنجره upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, دسته بندی پنجره دوجداره upvc, مدلهای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
نقش پنجره upvc در کاهش هزینه‌ها
می دانید که روز به روز بشر در حال پیشرفت است و هر روز ایده ای جدید ارائه خواهد داد. مدتی قبل استفاده از درب و پنجره های آلومینیومی و چوبی مرسوم بود و اغلب مردم از این پنجره ها استفاده می کردند اما به مرور مشکلاتی در راستای استفاده از این درب و پنجره ها پیش آمد که باعث شد به فکری تازه دست یابند و راه حلی برای این مشکل پیدا کنند.
شاید برای شما نیز سوال باشد که چگونه پنجره های upvc توانست جای پنجره های قدیمی را بگیرد.تعویض پنجره قدیمی امری تآثیر گذار در منزل شماست. در این مقاله قصد داریم یکی از مزایای مهم این درب و پنجره ها را برای شما توضیح دهیم که کاهش هزینه است.
 
شما با نصب درب و پنجره upvc خواهید دید که در هزینه های شما بسیار تغییر پیش خواهد آمد. در واقع هزینه های شما کاهش خواهد یافت.
Upvc مخفف عبارت Un-plasticized Polyvinyl Chloride به معنی پلی وینیل کلراید غیر پلاستیکی است که از pvc بسیار مقاوم تر بوده و دوام بیشتری دارد.
یو پی وی سی مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی داردد و امروزه در صنعت ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.
 
پس میتوانیداگر شما نیز از پنجره های قدیمی استفاده می کنید پنجره های خود را با پنجره های upvc تعویض کند.
درب و پنجره upvc در انوع مختلف در سیجاندژ تولید می شود و شما می توانید با انتخاب درب و پنجره مورد نظر خود در کمترین زمان محصول خود را تحویل بگیرید.
درب و پنجره یو پی وی سی با عایق بندی که دارد می تواند جلوی سرما و گرما را بگیرد و این خود باعث می شود که در مصرف انرژی صرفه جویی شود و به دنبال آن از هزینه های شما نیز کاسته می شود.
در زمستان در حالی که بیرون هوا سرد است هوای داخل خانه گرم می ماند. تابستان نیز هوای گرم بیرون به داخل وارد نخواهد شد و این خود باعث می شود که استفاده از کولر کاهش یابد و در مصرف انرژی صرفه جویی شود.
 
 
 
از طرفی با نصب درب و پنجره upvc ظاهری زیبا به خانه خود خواهید داد و به سادگی می توانید سازگاری پنجره یو پی وی سی را با دکوراسیون منزل خود هماهنگ کنید.
بهره وری این درب و پنجره ها در مقابل انواع دیگر خیلی بیشتر بوده و همین امر سبب شده که نقش آنها در کاهش هزینه ها پر رنگ تر شود.
 
در واقع می توان گفت این پنجره ها یک مانع بین داخل و خارج خانه هستند و به عنوان عایق حرارتی عمل می کنند.
این درب و پنجره ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند در مدت زمان بلند نیز دچار زنگ زدگی و پوسیدگی نمی شوند.بنابراین نیازی به رنگ آمیزی آنها نمی باشد و این خود از هزینه های شما کم خواهد کرد.
مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم خود دلیلی بر مفید بودن درب و پنجره upvc است و میتوان به این موضوع دست یافت که با استفاده از این درب و پنجره ها میتوان از هزینه ها کاست و صرفه جویی کرد.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را برای شما طراحی و تولید خواهد کرد. شما می توانید سفارش خود را ثبت کرده و محصول خود را با کیفیت عالی و قیمتی مناسب تحویل بگیرید.
 
منتظر نظرات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, مزیت پنجره های upvc, مزیت پنجره های upvc در کاهش هزی, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پروفیل گالوانیزه
پنجره upvc نوعی پنجره دوجداره است که با مزایا و خصوصیات ویژه ای که دارد بسیاری از نیازهای افراد را تامین می کند و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
در این مقاله قصد داریم در خصوص پروفیل گالوانیزه و کاربرد آن در درب و پنجره upvc با شما صحبت کنیم.
 
در واقع پروفیل گالوانیزه به منظور مقاوم سازی و تقویت درب و پنجره المینیومی upvc استفاده می شود.البته از این پروفیل ها باید ضخامت مناسب را استفاده کرد.
معمولا برای جلوگیری از خظر هرز شدن پیچ ها و افتادگی بازشوهای پنجره از پروفیل گالوانیزه یو پی وی سی در داخل پروفیل upvc استفاده می شود. بکار بردن این پروفیل ها مقاومت درب و پنجره
 
دوجداره upvc را افزایش می دهد.
این پروفیل ها خصوصیات بسیاری دارند. زمانی که از این پروفیلها در داخل پروفیل upvc استفاده می شود استقامت آنها در برابر فشارهای وارده از طرف ساختمان به درب و پنجره و همچنین فشار باد را بالا می برد.
 
 
 
بهتر است بدانید که در طبقات پایین در اثر نشست ساختمان پنجره ها در معرض فشار بیشتری قرار دارند. در طبقات بالا نیز فشار باد بسیار بیشتر است.
توجه داشته باشید که هر چقدر فشارهای وارد شده به پنجره بیشتر باشد و سطح پنجره بزرگتر باشد ضخامت پروفیل گالوانیزه باید بیشتر باشد.
 
از نظر ظاهری ورق گالوانیزه به سه نوع زیر تقسیم می شود:
• ورق گالوانیزه دون گل
• ورق گالوانیزه گل ریز
• ورق گالوانیزه گل درشت
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را در انواع طرح و رنگ های متنوع تولید و عرضه می کند و سفارشات شما را می پذیرد.
شما می توانید جهت سفارش پنجره دوجداره یو پ یوی سی با ما تماس بگیرید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پروفیل گالوانیزه, پروفیل گالوانیزه در پنجره upvc, پروفیل گالوانیزه و کاربرد آن در, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
توری مگنتیک
باز گذاشتن پنجره upvc برای برقرای جریان هوا باعث ورود حشرات می شود که ممکن است باعث آزار افراد شود. به همین منظور برای پنجره های دوجداره upvc توری هایی تولید می شود که می توانید با نصب این توری ها از ورود حشرات به داخل منزل خود جلوگیری کنید و با تعویض پنجره های قدیمی خود باعث امنیت در خانه ی خود شوید.
توری های پنجره upvc انواع مختلفی دارد که یکی از آنها توری مگنتیک است. در این مقاله ما توضیحی کوتاه در رابطه با این توری ها به شما خواهیم داد.
 
توری مگنتیک پنجره یو پی وی سی
این توری ها همانند توری پلیسه بوده ولی با این تفاوت که برای شستشوی توری پلیسه لازم است توری را حتما با بخارشوی شسته ولی توری مگنتیک را می توان به راحتی به صورت جمع شده جدا کرده و شستشو دهید.
 
 
 
مزیت های توری مگنتیک
• عرضه در اندازه های مختلف
• نصب و مونتاژ سریع آن
• شستشوی آسان پنجره و توری و طراحی زیبا با توانایی جداسازی توری
• امکان خرابی کم این توری ها
• بسته شدن خودکار توری ها به سبب بکارگیری قفل مگنتی و کاربرد آسان
• فرسایش کم و کاملا به صرفه
 
سیجاندژ انواع پنجره  دوجدارهupvc را نیزتولیدمی کند. شما می توانید با توجه به سلیقه و نیاز خود توری مناسب خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, توری مگنتیک, توری مگنتیک پنجره upvc, توری مگنتیک پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
فواید یو پی وی سی
درب و پنجره upvc با پروفیل upvc ساخته شده است که دارای مزایای بسیاری است که همین ویژگی ها باعث شده که کاربردهای بسیاری داشته باشد.
در این مقاله قصد داریم در رابطه با خصوصیات و ویژگی های یو پی وی سی با شما صحبت کنیم تا بیشتر با آن آشنا شوید و کارآیی آن را درک نمایید.
 
عملکرد بالا upvc
با ساخت قاب پنجره با یو پی وی سی این مواد به راحتی جایگزین مواد دیگر مانند آلومینیوم شده که در تماس با هوا و آلورگی آسیب می بینند.
با استفاده از پنجره های دوجداره upvc در هزینه ها نیز میتوان صرفه جویی کرد. زیرا با نصب این پنجره ها به دلیل عایق بندی بالای آنها گرما و سرما به داخل نرفته و باعث می شود هوای خانه متعادل بماند و دیگر نیازی به روشن کردن دستگاه تهویه نیست. با این کار هم در مصرف انرژی و هم در هزینه ها کاهش چشمگیری خواهید دید. در واقع قاب های upvc دارای عامل U هستند و حداقل 20 درصد از آلومینیوم بهتر هستند.
 
مقاومت بالای یو پی وی سی
UPVC در برابر خیلی چیزها مقاوم است. بطور مثال این ماده در مقابل رطوبت ، آلودگی و باران مقاومت بالایی دارد و دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نخواهد شد. همچنین نسبت به حشرات نیز مقاوم بوده و اجازه نفوذ به آنها را نمی دهند.
قارچ و کپک هم در این پنجره ها تاثیر نخواهد گذاشت. به همین دلیل درب و پنجره UPVC سالیان سال درخشندگی و کیفیت خود را حفظ خواهند کرد.
پروفیل های UPVD از یک فرآیند کنترل دقیق و سخت مانند تست آب و هوای ناهموار می گذرند و مقاومت آنها بالا است. این پنجره ها در مناطق آب و هوایی ناهموار در برابر فرسایش مقاومت بالایی دارند.
 
 
 
همچنین با محیط سازگار بوده و به راحتی بازیافت می شوند.
هچنین وزن upvc بسیار سبک است وحمل و نقل آن بسیار آسان بوده.
درب و پنجره upvc گرد و غبار را دفع کرده رنگ آن به خوبی و درخشان نشان داده می شود.
 
البته درب و پنجره یو پی وی سی مزایای بسیاری دارد که در این بین می توان به مقاومت در برابر آتش و مقاومت در برابر زلزله اشاره کرد.
همچنین این پنجره ها امنیت و ایمنی بالایی داشته و آرامش را در خانه شما برقرار می کنند.
 
نگهداری و تمیز کردن پنجره های دوجداره upvc نیز کاری آسان است و با کمی مطالعه در این باره می توانید به راحتی این کار با یک دستمال انجام دهید.نصب پنجره های یو پی وی سی نیز بدون دردسر انجام خواهد شد فقط باید توجه داشته باشید که اینکار رامتخصصین انجام دهند.
 
شرکت سیجاندژ انواع درب و پنجره یو پی وی سی را در طرح ها و رنگهای مختلف در کمترین زمان طراحی و تولید خواهد کرد. شما میتوانید با توجه به سلیقه خود پنجره مورد نظرتان را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
 
همین حالا سفارش خود ر ا ثبت کنید.
 

 

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, فواید یو پی وی سی, مزایای UPVC, مزایای پنجره upvc, مزایای یو پی وی سی, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
نقش پنجره upvc در کاهش گرما
می دانید که یکی از جدی ترین تغییرات آب و هوایی تغییرات دمایی و گرم شدن کره زمین است . شاید برای شما نیز سوال باشد که علت گرمای کره زمین چیست؟
بخشی از انرژی خورشید که بعد از برخورد با سطح زمین به فضا پراکنده می شود توسط مولکول های گاز های گلخانه ای به سرعت جذب می شود. این حرارت تولید شده نمی تواند از جو زمین خارج شود و این امر باعث می شود دمای کل نواحی زمین افزایش یابد.
 
حال سوال اینجاست که استفاده از پنجره upvc چه تاثیری در کاهش گرمای کره زمین دارد.
بهتر است بدانید که استفاده نادرست از انرژی گرمایی یکی از عواملی که در گرمای زمین و انتشار گازهای گلخانه ای موثر است.
برای حل این مشکل روشهایی وجود دارد که یکی از روشهایی که در این بحث موثر است استفاده از عایق دمایی در ساختمان ها است.
 
 
 
جالب است بدانید که پنجره دوجداره یو پی وی سی عایق بسیار مناسبی برای سرما و گرما است. در واقع می توان گفت با استفاده از پنجره upvc می توان تا 40 درصد از هدر رفتن انرژی و انتشار دی اکسید کربن جلوگیری کرد.
 
استفاده از پنجره های قدیمی باعث هدر رفتن انرژی می شود و مقدار زیادی از انرژی را هدر می دهد. البته بسیاری از افراد با تعویض پنجره های قدیمی خود  علاوه بر جلوگیری از اتلاف انرژی، امنیت و آرامش را در خانه های خود محیا می سازند.
 
شرکت سیجاندژ انواع پنجره یو پی وی سی را تولید و عرضه می کند. همچنین این شرکت پنجره های قدیمی را با پنجره دوجداره upvc تعویض می کنند. اگر قصد تعویض پنجره قدیمی منزل خود را دارید می توانید با ما در تماس باشید.
همچنین می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره دوجداره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, کاهش گرمای کره زمین با پنجره up, نقش پنجره upvc در تنظیم دما, نقش پنجره upvc در کاهش گرما, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی

مهم ترین مزایا درب و پنجره upvc

درب و پنجره upvc که به عنوان کاملترین درب و پنجره دوجداره شناخته شده است ویژگی های بسیاری دارد که باعث شده در بین افراد محبوبیت ویژه ای پیدا کند و بسیاری از نیازهای محیط زندگی را برطرف کند.

درب و پنجره های دوجداره خصوصیات زیادی دارند که در اینجا ما مهم ترین ویژگی های پنجره دوجداره upvc را برای شما نام خواهیم برد.

با خواندن این مطلب بی شک اطلاعات شما در این زمینه افزایش یافته و می توانید به راحتی پنجره مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

درب و پنجره upvc کم مصرف اند

این پنجره ها با خاصیت عایق بندی که دارند باعث می شوند که گرما و سرما وانرژی هدر نرود. در واقع می توان گفت با استفاده از پنجره upvc مصرف انرژی تا 50 درصد کاهش می یابد. پنجره یو پی وی سی مقاومت الکتریکی بالایی دارند که خطر برق گرفتگی را به حداقل می رسانند.

 

درب و پنجره یو پی وی سی ساکت هستند

در درب و پنجره های دوجداره upvc از شیشه های دوجداره و درزگیرهای لاستیکی استفاده می شود. این امر باعث شده که این پنجره ها علاوه بر عایق حرارت، عایق صوت نیز باشند و از انتشار آلودگی های صوتی جلوگیری می کنند.

 

 

 

پنجره های یو پی وی سی سازگارند

این پنجره ها در انواع مدل ها و رنگ های متفاوت تولید می شوند که باعث می شود بتوان در تمام محیط ها و در مصارف مختلف از آنها استفاده کرد. این مزیت باعث شده که این پنجره ها را پنجره های سازگار بشناسند.

 

پنجره های یو پی وی سی همیشه جوان

به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب در ساخت پنجره upvc و اصولی ساخته شدن این پنجره ها، مقاومت آنها بسیار افزایش یافته و این پنجره ها در شرایط مختلف مانند باد، باران، محیط های مرطوب مقاوم هستند و دچار تغییر حالت مانند پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شوند.

 

البته این پنجره ها خصوصیات بسیاری دارند مانند امنیت بالا، سبکی وزن و مقاومت بالا که در اینجا ما تنها برخی از ویژگی های مهم آنها را نام بردیم.

 

شرکت سیجاندژ تولید کننده انواع درب و پنجره upvc است که شما می توانید پنجره مورد نظر خود را سفارش داده و در کمترین زمان تحویل بگیرید.

منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.



:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, مهم ترین ویژگی های درب و پنجره, نگهداری از پنجره upvc, ویژگی های پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب UPVC بالکنی
درب و پنجره upvc انواع مختلفی دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود و در نظر گرفتن سلیقه خود درب و پنجره مورد پسند خود را سفارش دهید.
درب upvc بالکنی نوعی از درب های دوجداره است که کاربردهای بسیاری دارد.
 
این درب ها را هم می توان تمام شیشه تهیه کرد و هم مقداری از آن را با پنل و بقیه را با شیشه تهیه کرد. درب UPVC موارد استفاده گوناگونی دارند که غالبا ما آنها را برای درب های بالکن ها یا سرویس ها استفاده می کنیم.
 
ویژگی های درب UPVC
• عایق کامل برای گرد و خاک
• امکان استفاده در فضای مختلف داخلی و خارجی
• امکان ساخت در ابعاد متنوع درب دوجداره
• قابلیت نصب توری کرکره ای بر روی درب UPVC
 
این درب ها را گاها برای دید بهتر محیط به کار می برند، که علاوه بر ایجاد دید مناسب عایق بندی حرارتی و عایق بندی از لحاظ گرد و خاک مورد توجه قرار می گیرد. استفاده از این درب ها می تواند این نیاز را برآورده کند.
 
 
 
ترکیب درب UPVC با پنجره UPVC ثابت و متحرک
درب های UPVC را می توان با پنجره های UPVC دیگر به صورت متحرک و یا ثابت ترکیب کرد.
با ترکیب انواع پنجره  دوجداره UPVC ثابت و متحرک و درب های یو پی وی سی می توانیم اطاقک و گلخانه ساخت که با محیط پیرامون از لحاظ دیداری ارتباط مستقیمی داشته و در عین حال فضای بسته ای را ایجاد کند.

 

سیجاندژ انواع درب و پنجره upvc را در انواع رنگ و طرح مختلف تولید می کند. شما می توانید بهترین نوع پنجره را انتخاب کنید و سفارش دهید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, درب UPVC بالکنی, درب دوجداره UPVC بالکنی, سیجاندژ, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
پنجره دو جداره مرغوب
پنجره upvc امروزه یکی از پنجره های دوجداره بهینه و پرکارآمد است که مصارف مختلفی دارد. در این مقاله ما قصد داریم ویژگی های یک پنجره دوجداره مرغوب را برای شما نام ببریم تا بتوانید به درستی انتخاب مناسبی داشته باشید.
 
پروفیل
پروفیل بکاربرده شده باید استاندارد باشد و متناسب با نیاز مشتری باشد. پروفیل upvc در طول مدت طولانی دچار تغییر رنگ نمی شود و مقاومت بالایی دارد.
 
گالوانیزه
در پنجره های دوجداره یو پی وی سی برای افزایش استحکام پروفیل یو پی وی سی از پروفیل گالوانیزه استفاده می شود و تاثیر زیادی در مقاومت پنجره دارد.
 
شیشه
استفاده از شیشه دوجداره نقش مهمی در عایق بندی پنجره دارد. معمولا از گاز آرگون برای پر کردن فضای بین دو شیشه دوجداره استفاده می شود.
 
یراق آلات
یراق آلات پنجره یو پی وی سی شامل قفل، دستگیره ، لولا و به طور کل هر چیزی غیر از پروفیل و شیشه است. یراق آلات دو حالت تک حالته و دو حالته دارند که هر کدام کاربردهای متفاوتی دارند.مشتری باید با توجه نیاز خود نوع پنجره را انتخاب کرده و سفارش دهد.
 
 
 
پنجره دوجداره upvc پنجره دوجداره مرغوبی است که مزایای آن بر همگان آشکار است و امروزه استفاده های بسیاری از آن می شود.
 
پنجره یو پی وی سی هم چنین ویژگی های دیگری دارد که برخی از آنها عبارتند از:
 
سبکی وزن
مقاومت بالا
عایق بندی
زیبایی
و...
این ویژگی ها خود سبب مورد توجه قرار گرفتن این پنجره ها شده است.
 
شرکت سیجاندژ انواع پنجره upvc را تولید و عرضه می نماید. شما می توانید با تماس با ما پنجره مورد نظر خود را سفارش دهید.
همچنین می توانید نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.


:: برچسب‌ها: پنجره upvc, پنجره upvc ضد سرقت, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc, ویژگیهای پنجره upvc مرغوب, ویژگیهای پنجره دوجداره مرغوبv ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : شبنم احمدی
درب و پنجره upvc
درب و پنجره یکی از اصلی ترین اجزایی است که در هنگام ساخت و ساز باید به آن توجه کرد.انتخاب درب و پنجره مناسب می تواند تاثیرات مثبتی را بر خانه شما بگذارد.
upvc ماده ای مقاوم است در بسیاری موارد کاربرد دارد. پروفیل یو پی وی سی در ساخت درب و پنجره نقش مهمی دارد و امروزه استفاده های زیادی از آن می شود.
مزیت های درب و پنجره upvc نسبت به انواع دیگر باعث شده که محبوبیت این درب و پنجره ها در بین افراد به شدت افزایش یابد.
در این مقاله ما به شما مزایای استفاده از پنجره upvc را ارائه خواهیم داد. آگاهی در این زمینه به شما کمک می کند که تصمیم درستی در انتخاب پنجره مناسب بگیرید.سازگاری upvc قابل توجه اغلب افراد قرار گرفته است و امروزه استفاده از این ماده بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
 
بهره وری انرژی
بهره وری انرژی همه جانبه از مزایای ویژه ی در و پنجره یو پی وی سی نسبت به پنجره های آلومینیومی است. بهتر است بدانید که آلومینیوم سرما و گرما را به راحتی انتقال می دهد. در حالی که درب و پنجره upvc عایق گرما و سرما است.
 
استحکام در و پنجره یو پی وی سی
استحکام یو پ یوی سی نسبت به مواد دیگر خیلی بالاتر بوده و در مصرف انرژی بهره وری بیشتری دارد و با انواع آب و هوا سازگار استو دچار تغییرات نخواهد شد.
هزینه ی درب و پنجره upvc نسبت به انواع دیگر بسیار مناسب تر بوده و ویژگی های بیشتری دارد . تولیدکنندگان  ،درب و پنجره upvc را با قیمت مناسب برای شما تولید خواهد کرد. می توانید سفارش خود را همین حالا ثبت کنید.
 
 
 
 
 
 
 
در واقع می توان گفت درب و پنجره upvc کاملترین پنجره دوجداره است.
سبکی وزن این پنجره نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این پنجره ها نسبت به پنجره های آلومینیومی حفاظت بیشتری دارند. همچنین نسبت به چوب یا پلاستیک دوام بیشتری دارند.
 
سازگاری با محیط زیست
یکی دیگر از ویژگی های منحصر بفرد درب و پنجره های upvc سازگاری آن با محیط است. این پنجره ها آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند و به راحتی بازیافت می شوند. در واقع به آنها دوستدار محیط زیست می گویند.
 
از دیگر مزایای درب و پنجره یو پی وی سی
• مقاومت در برابر آتش
• مقاومت در برابر زلزله
• نگهداری و تمیزی آسان
• ضد سرقت
 
شرکت سیجاندژ در تولید و نصب انواع درب و پنجره یو پی وی سی بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.
شما نیز می توانید با ما تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید.
منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


:: برچسب‌ها: upvc, پنجره upvc, پنجره یو پی وی سی, سیجاندژ, ضد سرقت, مزایای استفاده از درب و پنجره u, مزایای استفاده از درب و پنجره ی, مزایای پنجره upvc, نگهداری از پنجره upvc ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مرداد 1397 | نظرات ()